Denna tråd har ju bara 2 sidor...Tyvärr gör det ont att säga "vad var det jag sa". När jag förutspådde förseningar på detta fick jag ta mycket kritik för mina teorier.
Nu när man går tillbaka till sida 4-5 så fick inte @palmen många rätt på sina teorier att tidtabellen skulle hålla utan tvekan...
Nej, denna tråd är inte ens en sida...Denna tråd har ju bara 2 sidor...
Absolut väntat. Uppskjutningen av satelliten de ska använda försenades ju några månader redan i somras. Enligt uppgift är den fortfarande inte på sin plats i omloppsbana, och när den väl är det så väntar ett batteri av tester innan kommersiell drift kan starta, bedömt under Q1 2018. Därefter följer SAS egna integration och tester innan tjänsten lanseras (vem vågar lansera något oprövat, och floppa initialt?). Min gissning är att SAS är igång Q2 2018.
Precis...SAS paradgren.
Sitter på OY-KAW nu. WiFi-hatten på plats och nya säten (dock utan USB).SAS första A320 Classic har fått nya snabba wifi utrustningen installerad!OY-KAP på länken nedan har fått "wifihatten" på taket! Någon som vet när utrustningen sätts i drift?
OY-KAP | Airbus A320-232 | Scandinavian Airlines (SAS) | Jevgeni Ivanov | JetPhotos
Kommer USB-uttag att installeras på efterhand?Sitter på OY-KAW nu. WiFi-hatten på plats och nya säten (dock utan USB).