Senaste nytt

SAS satsar stort på svensk inrikes från inledningen av 2025!

Det såg inte ut så tidigare.
Måste glo på resor de närmaste dagarna

Edit: Det var ARN-OSL som sög getpung
De dagar som passar sämst för mig idag är när det är 4 avgångar och det är lunchavgången som stryks, åka kl 10 och sedan häcka 3 timmar vardera på Arlanda och Köpenhamn för ett tidigt kvällsflyg ut i Europa dit 16-avången från Ume inte hinner med.

Och ja, Oslo åker jag också till. Finns ju en del avgångar dit, men de är konstigt klustrade i tid från Arlanda.

De dagar som passar sämst för mig idag är när det är 4 avgångar och det är lunchavgången som stryks, åka kl 10 och sedan häcka 3 timmar vardera på Arlanda och Köpenhamn för ett tidigt kvällsflyg ut i Europa dit 16-avången från Ume inte hinner med.

Och ja, Oslo åker jag också till. Finns ju en del avgångar dit, men de är konstigt klustrade i tid från Arlanda.

Om jag vill vara så tidigt som möjligt i Oslo så blir det via TOS….

Ett leg är alltid ett leg, men kommer alldeles försent på jobb.

IMG_1940.jpeg

Synd att inte Karlstad har några avgångar för det är långt till närmaste flyg för dem och i Karlskoga försöker de attrahera fler till BAE Bofors.
Ja, Karlstad är seriöst besvärligt at ta sig till. Det körs ju tom flygbuss Karlstad-Arlanda (typ 5 timmar!) så det måste väl finnas någon sorts underlag.

Bra initiativ till denna tråd, Tobbe! :)

Tack @Sir Lemon :)

Jag har i snart 2,5 månader sett framemot detta. Ska bli kul att följa uppstarten med BRA nu precis efter årskiftet.

Har börjat titta på BRA maskinerna och ska försöka följa när de flyger över till Arlanda och ner till Kastrup samt uppstarten 2;e januari och den successiva upprampning som sker :)

Toppen