Senaste nytt

SAS satsar på internet inom Europa, uppgradera 70 flygplan

Direktorn

Medlem
Detta borde SAS ha satsat på för länge sedan. Det ska självklart vara gratis med för alla så som det varit på Norwegian i flera år. Jag tror SAS förlorat många privatresenärer på detta och nu ska man fortsätta med det eftersom det inte är gratis för alla..
 

Farebasis

Medlem
Detta borde SAS ha satsat på för länge sedan. Det ska självklart vara gratis med för alla så som det varit på Norwegian i flera år. Jag tror SAS förlorat många privatresenärer på detta och nu ska man fortsätta med det eftersom det inte är gratis för alla..

Tror inte en enda privatresenär väljer bolag efter surf (möjligen ngn enstaka), som vanligt är det alltid pris och ev avgångstid som styr vilken biljett som privatkunder väljer, finns fri wi-fi är det så klart en bonus. I alla fall om man ser till den stora massan privatresenärer.
 

palmen

Moderator
Tror inte en enda privatresenär väljer bolag efter surf (möjligen ngn enstaka), som vanligt är det alltid pris och ev avgångstid som styr vilken biljett som privatkunder väljer, finns fri wi-fi är det så klart en bonus. I alla fall om man ser till den stora massan privatresenärer.
Min polare väljer alltid norwegian när priserna är likvärdiga, enbart pga wifi.
 

Farebasis

Medlem
Min polare väljer alltid norwegian när priserna är likvärdiga, enbart pga wifi.

Min erfarenhet som jobbat inom försäljning av flygbiljetter (både online och offline) kan svära att den stora massan väljer pga pris.
Sen finns de enstaka individer som väljer på grund av ex wi-fi. Men då finns det givetvis de som också väljer SAS istället då man får kaffe/the. Så, påstående fr direktorn är enligt min åsikt felaktig.
 
Toppen