Senaste nytt

SAS "Säkra Guldkort"-kampanj

Jag är förbluffad, till den grad att jag debuterar med ett inlääg i forumet :)

Vad än för tanke SAS har bakom kamanjen har de helt missat att göra en analys hur deras mest lojala kunder kommer att reagera.

Hade varit ganska enkelt att berätta för sina trogna kunder för att slippa negativa reaktioner.

Suck..

Jag + sambo är danska medlemmar. Vi har båda fått erbjudandet. Jag är dock i princip redan återkvalad med sju månader kvar så rätt ointressant för mig. Min sambo däremot får en bra skjuts upp från EBS, hon hade dock säkerligen klarat EBG ändå i år.

Sluta gråt. Allt handlar om nya kunder.
Tycker SAS gör helt rätt. Jag kommer personligen inte använda detta då jag redan har * A Gold men kul att folk som inte flyger mycket får chansen på status. Gold for everyone! :)

Jag gråter inte Andreas ... det gör andra i det här forumet över flygplansbyten med BA, betalningsanmärkningar som förföljer än, Radisson som avbokar rum, att man inte får besöka cockpit etc etc etc ...

Jag ifrågasätter bara deras tankesätt! Vilket kan tror tanken är med ett forum, likasinnade diskuterar ....

Last edited:
Jag är förbluffad, till den grad att jag debuterar med ett inlääg i forumet :)

Vad än för tanke SAS har bakom kamanjen har de helt missat att göra en analys hur deras mest lojala kunder kommer att reagera.

Hade varit ganska enkelt att berätta för sina trogna kunder för att slippa negativa reaktioner.

Suck..

Enkelt, dem behöver få in lite cash =)

Var EBG fyra år tills jag gick över till M&M. Är EBS nu (snart EBB) och ganska irriterad att jag inte fått detta erbjudande.

Toppen