Senaste nytt

SAS "Säkra Guldkort"-kampanj

Jag har inte fått något erbjudande, är dock EBG till Augusti 2014 och satsar på "EBD" om det nu blir någon ny nivå (hade 150 000 baspoäng förra perioden och kommer förmodligen hamna på ungefär detsamma denna period).

Jag förstår mig inte på hur SAS premierar sina kunder. Ett i mina ögon heltokigt erbjudande. Det är väl sina trogna kunder man skall belöna och det skall väl inte vara en lottodragning för att få EBG.
Jag blev inte en erbjuden livslångt EBG när jag blev pensionär, vilket är ett normalt erbjudande från Eurobonus, efter att varit EBG i 12 år i sträck. Detta berodde till stor del på att jag blivit EBG vissa år på antalet resor och inte på poängen.
Jag har börjat komma över det hela eftersom jag numera bara åker i C klass och får då tillgång till lounge, fast jag saknar finloungen på ARN och CPH.

Jag är ung. Jag har rätt att gråta och jag har aldrig klagat över att andra får fördelar.
Du å andra sidan gråter för att du är en patetisk EGOIST som vill ha allt för sig själv.

Jag blir så glad att de mindre frekvents resenärerna får denna chans.
Jag är så långt ifrån en egoist man kan komma.

Gött SAS. Hoppas ni får många nya kunder nu!

Vännen, jag ger mig inte in i denna pajkastningen. Låter "redaktionen" avgöra av vad som är en lämplig ton och vad man bör skriva eller inte. Back to topic!

Inte fått detta, men har precis återkvalat som EBG till SEP2014. Det här kom i fjol också vill jag minnas och som agehall säger är detta lite cornflakes-varning tycker jag. SAS borde verkligen titta på en EBD nivå värd namnet.

Pinsamt värre! Jag som trodde att man ville strama åt antalet guldmedlemmar i och med höjningen från 40 till 50 segment. Nu vet jag inte riktigt vad jag tro! :rolleyes:

Toppen