Senaste nytt

SAS "Säkra EuroBonus Guld" kampanjlänk för alla

Tack för svaret NotRyan
Jag får helt enkelt ringa i morgon. Detta erbjudande var/är lite för bra tajmat till våran USA resa 30/10. Så jag hoppas komma upp i EBG innan resan. Annars känner jag mig lite blåst på konfekten. Då jag blir EBG på hemresan kunde jag spenderat dessa kr på poker i vegas eller dyl.

Öh, hade du resor planerade så att du når EBG skulle jag säga att det är pengarna i sjön att hoppa på detta. Du får rätt mycket betald loungeaccess för de pengar det ändå kostar...

Öh, hade du resor planerade så att du når EBG skulle jag säga att det är pengarna i sjön att hoppa på detta. Du får rätt mycket betald loungeaccess för de pengar det ändå kostar...

Haha, jag har guldet säkrat för nästa period redan innan jag åker till Prag på onsdag, dock behöver min kompis knordl den här resan, och jag var väl inte svårlurad på det här... Dessutom verkar det bli sveriges största flygande dårhus till Prag på onsdag 23/10, och det kan man ju inte missa... :) Hoppas någon filmar kabinpersonalens miner när dom inser att halva Plus-kabinen bara har varit och vänt...

Jo, fast vissa av oss är ju galnare än andra. :) Jag tänkte mest på Klr. Jag hade nog inte spenderat pengarna för att bli EBG snabbare om jag ändå hade resor som skulle lösa det snart....

Jo, fast vissa av oss är ju galnare än andra. :) Jag tänkte mest på Klr. Jag hade nog inte spenderat pengarna för att bli EBG snabbare om jag ändå hade resor som skulle lösa det snart....

Dit och hem är med SAS. Sen är det några legs med ua som EBG hade hjälpt till med bagaget bl.a.
Nu blir det en del läro pengar ist. Minst sagt Pinsamt. Hoppas som sagt bara att jag kan få igenom detta tidigare. Dock var det kul att få träffa Senator på Prag resan :)

Last edited:
Hej igen :) nu har jag talat med SAS kundtjänst och uppgraderingen skulle ske ca 14 dagar efter sista avslutade resa. Dvs förhoppningsvis 30/10 för mig. :rolleyes:

Sådär, då har poängen ramlat in på kontot, väntar bara på statusnivå nu.

DatumAktivitetTillgängliga poängBaspoäng
16 okt 2013
Prague - Stockholm
SK 1768E SAS Plus
Basic Points
2 300
2 300
16 okt 2013
Stockholm - Prague
SK 1767E SAS Plus
Basic Points
2 300
2 300
15 okt 2013
Stockholm - Prague
SK 1767E SAS Plus
Basic Points
2 300
2 300
15 okt 2013
Prague - Stockholm
SK 1768E SAS Plus
Basic Points
2 300
2 300

Sådär, då har poängen ramlat in på kontot, väntar bara på statusnivå nu.

DatumAktivitetTillgängliga poängBaspoäng
16 okt 2013
Prague - Stockholm
SK 1768E SAS Plus
Basic Points
2 300
2 300
16 okt 2013
Stockholm - Prague
SK 1767E SAS Plus
Basic Points
2 300