Senaste nytt

SAS "Säkra EuroBonus Guld" kampanjlänk för alla

Nu kommer man inte längre in på registreringssidan för att kolla reglerna, har någon här koll?

Måste det vara Plus på SK-metall eller funkar det med codeshare på TK?

SK metall. "Boka 2 stycken r/t i SAS Plus och flyg mellan Skandinavien och Europa senast 31:a oktober."
Klart och tydligt... :)

Näe, det har jag inte heller hört något om. Och eftersom jag ringde och pratade med SAS om att ev göra om en bokning så tror jag inte det är sant. Tjejen jag talade med nämnde iaf inte telefonbokning som något hinder.

SK metall. "Boka 2 stycken r/t i SAS Plus och flyg mellan Skandinavien och Europa senast 31:a oktober."
Klart och tydligt... :)

Men det där säger ju inget om SK metall. Om man bokar codeshare på SAS.SE så får man välja mellan GO och PLUS ändå.
Jag tänker dock inte chansa...

Det stod "[...] med SAS [...]" i mitt mail. Jag kan inte tolka det på något annat sätt än att man ska flyga med SAS. Flyger du code share flyger du inte med SAS.

Från kampanjsidan
image.jpg

Jag har gjort mina två t.o.r och fått in baspoängen men inte fått uppgraderingen :( ngn annan som råkat ut för samma sak?? Eller tar någon/några dagar att se förändringen :confused kan inte ringa SAS kundservice heller då jag bara är EBS fortfarande.

Last edited:
Jag har gjort mina två t.o.r och fått in baspoängen men inte fått uppgraderingen :( ngn annan som råkat ut för samma sak?? Eller tar någon/några dagar att se förändringen :confused kan inte ringa SAS kundservice heller då jag bara är EBS fortfarande.

När du inte har kvalificerat på "riktigt" sätt så går det nog inte automagiskt, utan dom får nog köra nåt script som ändrar alla till EBG som klarat kampanjen. Man kan förmoda att dom gör det någon vecka in i november, om dom inte kör den löpande flera gånger under perioden.

Mvh
/NotRyan

Toppen