Senaste nytt

SAS "Säkra EuroBonus Guld" kampanjlänk för alla

Hos SAS är det inga problem att checka in på returen om man gör en resa över dagen. Det är nog bara hos SkyTeam (AF/KLM) som man inte får göra det vad jag vet och där är det störigt eftersom man inte heller får välja plats intra-EU före det att man checkar in.

Nu vet jag inte om jag hänger med - hos KL väljer jag alltid plats direkt vid bokning. Med AF är det väl däremot mycket riktigt vid incheckning som gäller (och ja, störigt var ordet!).

Även på shorthaul? Jag kan inte minnas att jag fick välja på varken eller men problemet var störst med AF då vi av och till gjorde dagsresor till paris

Även på shorthaul? Jag kan inte minnas att jag fick välja på varken eller men problemet var störst med AF då vi av och till gjorde dagsresor till paris

Jepp, senast vid bokning av resa till Aberdeen (dock endast för KL-segmenten). Vet dock inte hur länge KL erbjudit detta intra-EU - före 2012 flög jag bara longhaul med dem då och då.

Är de någon som har koll ifall ARN-PRG. Med Retur: PRG-CPH-ARN i SAS Plus är kvalificerande för SAS guldkort kampanj?

Någon som har fått sin status uppgraderad mha kampanjen ännu?
Man är lite nyfiken om dom uppgraderar folk allt eftersom, eller om det är det en batchkörning den 31/10.

Jag fick båda goldruns reggade den 13/10, men inget har hänt med status ännu.

Toppen