M.K
Medlem
@011430121 Jag ser på Insta att det är över nu.
Baktalar man sin arbetsgivare offentligt så kan man nog räkna med att det blir någon form av åtgärd.Märkligt. Även om han har promotat sin bok så har han, i stort, varit ett mycket bra ansikte för SAS.
Sticker man ut och gör något bra ska man tryckas ned i skoskaften. Verkligen trist.
Baktalar man sin arbetsgivare offentligt så kan man nog räkna med att det blir någon form av åtgärd.
Det är nog här skon klämt mest på slutet.Baktalar man sin arbetsgivare offentligt så kan man nog räkna med att det blir någon form av åtgärd.
Det här är ett personalärende, det är inget som arbetsgivaren går ut och pratar öppet om varför en persons anställning har avslutats. Men alla kan nog dra sina egna slutsatser om vad som hänt.Vet vi den egentliga orsaken? Arbetsbrist?
Vet vi den egentliga orsaken? Arbetsbrist?
Min spontana gissning är en kombination av dem.Baktalar man sin arbetsgivare offentligt så kan man nog räkna med att det blir någon form av åtgärd.
Jag bara tänker att han kan ju göra en liten grej av att ha fått gå ihop med ett gäng andra piloter som också varslats. Vore inte olikt honom. Men så är det nog inte.Min spontana gissning är en kombination av dem.
I dessa tider är det ju generellt arbetsbrist och de behöver göra nedskärningar. Och har man då redan satt sig en sådan situation som han gjort, så är det ju lättare för bolaget att välja vem som ska få gå. Hade marknaden varit glödhet och det varit svårt att få tag i piloter så hade man kanske hittat andra åtgärder.