When you start or join Point Sharing, all your existing EuroBonus points are transferred to the Point Sharing account. During the time you are part of the group all the EuroBonus points that you earn are transferred to the Point sharing account.
Finns folk som har konton för sina barn med massor av poäng som annars inte skulle komma till användning.Vad är den stora fördelen med familjekonton? Jag förstår om den ena har lite skvättar med poäng, att det är bra att fösa ihop. Men om båda har några hundratusen poäng gör det väl ingen skillnad mot att man håller isär dem? Eller?
Hur fungerar detta med 2-4-1? Så att inte poängen hamnar på något vid-sidan-om-konto som inte godkänns för 2-4-1.
Finns folk som har konton för sina barn med massor av poäng som annars inte skulle komma till användning.
JaJag förstår i de fallen, att det är bra att få in några tiotusental till. Men jag gissar att det är enda fördelen?
Om t ex jag och min fru har några hundra tusen poäng var, men bara jag har Fly Premium och 2-4-1 tillgängliga, då är det en stor fördel att jag kan boka med hennes poäng!Men jag gissar att det är enda fördelen?
Poängen verkar inte användas i den (omvända) ordningen dom går ut, som dom sa att det skulle fungera på SAS eventet i Frösundavik.
Poängen verkar istället förbrukas i den ordningen dom är intjänade. Dvs ingen hänsyn tas till att EBD poäng inte går ut.