För mig. För övriga vet jag inte dessvärre, har ingen möjlighet att kolla upp det just nu pga resor.För alla eller för dig?
För mig. För övriga vet jag inte dessvärre, har ingen möjlighet att kolla upp det just nu pga resor.För alla eller för dig?
Nein!Hej, lite nybörjarfråga här, men tillåter SAS att en familjemedlem ger bort sina nivåpoäng (utan vederlag) till ex-vis en annan för att "toppa upp" statusnivåer ? Har för mig att jag hört om Points Transfer, men det var länge sedan och nu finns ju Points Sharing men de är ju något annat. Någon som provat att typ ge bort mina intjänade nivåpoäng till frugan t.ex ?
Av förklarliga skäl är svaret nej. Annars skulle 4 personer kunna skaffa amex elite, gå in i en pool och en person skulle då ha 80k av 90k poäng som krävs för EBD.Hej, lite nybörjarfråga här, men tillåter SAS att en familjemedlem ger bort sina nivåpoäng (utan vederlag) till ex-vis en annan för att "toppa upp" statusnivåer ? Har för mig att jag hört om Points Transfer, men det var länge sedan och nu finns ju Points Sharing men de är ju något annat. Någon som provat att typ ge bort mina intjänade nivåpoäng till frugan t.ex ?