Senaste nytt

SAS Point Sharing

Point sharing går fortsatt inte att komma åt. Har gått 3 månader nu och SAS svarar inte på min ticket. Vad kan jag göra? Har någon haft samma problem och lyckats få det att fungera?

Point sharing går fortsatt inte att komma åt. Har gått 3 månader nu och SAS svarar inte på min ticket. Vad kan jag göra? Har någon haft samma problem och lyckats få det att fungera?
Märkte att våra poäng delas mellan alla konton, men kan inte komma åt Point-sharing. Så kan inte ändra inställningar eller kontrollera något.
Ifall ni redan har en grupp, så kanske kolla ifall det redan delas?

Om du behöver skapa ny point-sharing är det nog bara att vänta tills SK IT löser det...

Märkte att våra poäng delas mellan alla konton, men kan inte komma åt Point-sharing. Så kan inte ändra inställningar eller kontrollera något.
Ifall ni redan har en grupp, så kanske kolla ifall det redan delas?

Om du behöver skapa ny point-sharing är det nog bara att vänta tills SK IT löser det...
Har en befintlig grupp. Allt funkar som det ska vad gäller intjäning och delande, men vi vill kunna hålla kolla på respektive persons poäng. Har funkat smidigt tidigare att gå in på point sharing-sidan men har mötts av ett felmeddelande senaste 3 månaderna.

Jag var på SAS Chatten ett antal gånger innan jul, efter några försök så lyckades de att skapa gruppen.

Har en befintlig grupp. Allt funkar som det ska vad gäller intjäning och delande, men vi vill kunna hålla kolla på respektive persons poäng. Har funkat smidigt tidigare att gå in på point sharing-sidan men har mötts av ett felmeddelande senaste 3 månaderna.
Det finns ett script på FlyerTalk som ”miljonärerna” kunnat använda för att efterregistrera resor. När jag använde det så kunde jag även komma åt pointsharing sidan. Men jag tittade bara, gjorde inget mer. Sök efter scriptet i ”vem vill bli miljonär gruppen här på BC. Minns inte nu länken.

Här är länken

Du måste ändra följande

firstName
lastName
birthdate
email
mobile
countryCode (ska vara SE)
euroBonusNumber
memberStatus

Jag använde Google

Här är länken

Du måste ändra följande

firstName
lastName
birthdate
email
mobile
countryCode (ska vara SE)
euroBonusNumber
memberStatus

Jag använde Google
Uppskattar tipset. Jag är begränsad till iphone och en skapligt låst jobbdator, så jag misstänker att det blir svårt för mig att köra (för att inte nämna mina bristande kunskaper). Intressant dock att problemet verkar vara kopplat till medlemar som bokat Sky Team-awards.

Toppen