Senaste nytt

SAS poäng och bonusresor

MalinMa

Medlem
Point sharing grupp med någon (obs poäng dras på ålder du kan inte styra vems poäng dras), eller överföring av poäng från en kompis (koster mindre än köp rakt av).
Lycka, hittade en annan bokning som jag kunde boka av och få tillbaka 20.000 poäng. Så nu behöver jag bara fixa 10.000 poäng på 14 dagar, borde ju inte vara omöjligt :) Jag får väl byta el leverantör eller nåt :)
 

MalinMa

Medlem
Måste du boka om 14 dagar?
Egentligen har jag lite mera tid. Utresan bokar jag om ca 14 dagar och hemresan ca 14 dagar senare. Hänger på låset när biljetterna släpps. Så det är ungefär 28 dagar tills hemresan bokas och de sista poängen behövs.
Har ett obundet elabonnemang på min övernattningslägenhet så bytte det nu och hoppas på att Fortum är snabba :) . Finns ju ingen hejd på hur desperat man är ;-)
 
Last edited:
Egentligen har jag lite mera tid. Utresan bokar jag om ca 14 dagar och hemresan ca 14 dagar senare. Hänger på låset när biljetterna släpps. Så det är ungefär 28 dagar tills hemresan bokas och de sista poängen behövs.
Har ett obundet elabonnemang på min övernattningslägenhet så bytte det nu och hoppas på att Fortum är snabba :) . Finns ju ingen hejd på hur desperat man är ;-)

Elabonnemang går inte så snabbt.
 

Tamas

Medlem
Egentligen har jag lite mera tid. Utresan bokar jag om ca 14 dagar och hemresan ca 14 dagar senare. Hänger på låset när biljetterna släpps. Så det är ungefär 28 dagar tills hemresan bokas och de sista poängen behövs.
Har ett obundet elabonnemang på min övernattningslägenhet så bytte det nu och hoppas på att Fortum är snabba :) . Finns ju ingen hejd på hur desperat man är ;-)
Hertz har hyrbilskampanj, kolla där
 

MalinMa

Medlem
Eller köp poängen om det nu bara är 10k poäng. Vad kostar det tex. att hyra bilar som ger 10k poäng och hur snabbt får man poängen? Eller vad kostar det att byta till Fortum sett till skillnad i elpris osv?
Yes, de poäng som ev saknas för att sy ihop detta får köpas. Tack för alla tips!
 
Toppen