Senaste nytt

SAS plus under pandemin

Hittar inget aktuellt svar, så med risk att jag återupprepar en vanlig fråga:
Vad ingår numera i SAS plus flygningar till/från USA? Är det fri alkohol så länge man inte är överberusad, eller finns det en maxkvot? Ex 2/3/4 enheter?
Och, ännu viktigare, hur många påsar nötter kan man få moffa i sig innan dom drar i handbromsen och man måste lufta portmonnän?

Hittar inget aktuellt svar, så med risk att jag återupprepar en vanlig fråga:
Vad ingår numera i SAS plus flygningar till/från USA? Är det fri alkohol så länge man inte är överberusad, eller finns det en maxkvot? Ex 2/3/4 enheter?
Och, ännu viktigare, hur många påsar nötter kan man få moffa i sig innan dom drar i handbromsen och man måste lufta portmonnän?

SAS Plus är det fri tillgång.. men det gamla vanliga: "beställ all dricka på en gång", dvs slutar med att hela stolsfickan är full med flaskor vid maten.
Sen kan man promenixa bak till galleyt o beställa mer.
Påse nötter.. vet ej, inget jag tycker om direkt iaf. Chips bad jag om senast i november iaf 2 ggr och det var inget problem.

Nu är cognac och Baileys tillbaka inom Europa.

DSC_1258.JPG

Hej!

har en bokning i plus cph-ber. Blir inte riktigt klok på vad som gäller. Vet att det är kort flygning men står att måltid ingår, är det en polarrulle eller är det faktiskt något mer matigt? Vet någon om det serveras mikkeler på den flighten eller enbart kaffe/te?

Hej!

har en bokning i plus cph-ber. Blir inte riktigt klok på vad som gäller. Vet att det är kort flygning men står att måltid ingår, är det en polarrulle eller är det faktiskt något mer matigt? Vet någon om det serveras mikkeler på den flighten eller enbart kaffe/te?
Jag flög samma sträcka i SAS Plus för 4 veckor sedan och fick ingenting förutom te eller kaffe, vilket ingick i SAS Go också.

Toppen