011430121
Medlem
Den skall ju vara helt ny/ombyggd.Å när öppnade den på inrikes igen?
Den skall ju vara helt ny/ombyggd.Å när öppnade den på inrikes igen?
Finns det två sas lounger på T5? Var ligger den andra?
Guld och Business kanske?
Praliner serverades från Faro i förra veckan, men tog slut efter halva Plus-kabinen. Kan tänka mig att de bara är tillfällig brist pga jul & nyår. Som vanligt hittar crew på sina egna ursäkter istället för som på min flight, proaktivt erbjuda andra sötsaker istället.Arn-skg idag. Inhyrt crew! Serverades mat innan dryck. Min flygrädda partner fick till svar ”i also hate it, especially the start and landing”… planet är nästan tomt. Rostbiffen helt okVäntar med spänning på pralinerna (om det blir några)
… och det blir inga för de slutade serveras 1 dec enligt crew ?
Personalen är iaf snäll![]()
Praliner serverades från Faro i förra veckan, men tog slut efter halva Plus-kabinen. Kan tänka mig att de bara är tillfällig brist pga jul & nyår. Som vanligt hittar crew på sina egna ursäkter istället för som på min flight, proaktivt erbjuda andra sötsaker istället.
Jappfick förvisso en fin chokladboll HEDH-ESCALANTE.. samma tillverkare väl?![]()
Mycket goafick förvisso en fin chokladboll HEDH-ESCALANTE.. samma tillverkare väl?![]()
Nja. Flighten utfördes idag av SAS Connect (f.d. SAS Ireland). Huruvida detta är att betrakta som inhyrd crew kan ju diskuteras...Arn-skg idag. Inhyrt crew!
Ja, på ett sätt är ju all crew inhyrd.Nja. Flighten utfördes idag av SAS Connect (f.d. SAS Ireland). Huruvida detta är att betrakta som inhyrd crew kan ju diskuteras...
fick förvisso en fin chokladboll HEDH-ESCALANTE.. samma tillverkare väl?![]()