Senaste nytt

SAS Plus Smart återbetalningsavgift ?

plover

Medlem
Hej, min resa ARN-Palma i J resp S i juli måste tyvärr ställas in, så försökte kolla på hemsidan om abgifter för återbetalning. Fann ingenting, någon som vet vad det kostar / avgift och hur lång tid jag får vänta på på refunden ?

Hej, min resa ARN-Palma i J resp S i juli måste tyvärr ställas in, så försökte kolla på hemsidan om abgifter för återbetalning. Fann ingenting, någon som vet vad det kostar / avgift och hur lång tid jag får vänta på på refunden ?
Just nu kan du väl välja en SAS-voucher på hela beloppet, som är giltig i 12 månader.

B44B3896-5987-4D69-87F6-0CFEBDD45F1D.png

Verkar vara 650kr per person och sträcka. Nu vet jag ju inte hur mkt du/ni betalat men kanske ska fundera på voucher (en vända till).

Tack, fick upp just denna när jag provbokade och dren kommer också,upp när jag ansökte om återbetalning. Smidig process, det blev 1300 i avdrag för en ToR vilket jag är nöjd med. Biljetten kostade drygt 5,000 i sas plus inkl skatter. Återstår att se när det rasslar till på betalkortet förstås.

Lyfter denna - bokade precis NYC i vinter i SAS Plus Smart - planerar inte att avboka men OM, vet någon om ovan priser fortfarande gäller, och även gäller lite längre flighter?

Toppen