Senaste nytt

SAS Plus jämfört med British Airways Business?

För mig är 5cm extra benutrymme värt betydligt mer än seatblock, jag är relativt lång men kanske har lite längre ben än många andra som gör benutrymmet ovärderligt för mig.
Personligen sa maste jag saga att jag helt klart foredrar seatblock. Man vet aldrig vad man kan fa bredvid sig i SAS Plus, och det kan forstora hela resan......

Personligen sa maste jag saga att jag helt klart foredrar seatblock. Man vet aldrig vad man kan fa bredvid sig i SAS Plus, och det kan forstora hela resan......
Personen framför som fäller ner sätet i mina knän kan förstöra min flygning också. Seatblock är väldigt skönt att ha inget snack om saken och är väldigt eftertraktat men måste jag välja så blir det extra benutrymme så jag slipper få ont efter 1 timme om jag inte kan sträcka på dom lite.

Jag har samma uppfattning - varför jag slutat åka CE om jag inte kan boka rad 1.
Jag akte 1 gang pa rad 3 i nya kabinen, efter det har jag endast suttit pa rad 1 i CE. Jag vill ha seat block och rad 1 da jag varken vill ha en falld stol i ansiktet eller en storvaxt person valla over pa mitt sate.

Jag akte 1 gang pa rad 3 i nya kabinen, efter det har jag endast suttit pa rad 1 i CE. Jag vill ha seat block och rad 1 da jag varken vill ha en falld stol i ansiktet eller en storvaxt person valla over pa mitt sate.

Har bara testat rad 1 i nya kabinen och där var det mycket bra utrymme. Tänkte inte alls på hur det såg ut på övriga rader, visste inte att det var så illa som ni beskriver det. Stolarna var dock mycket bra.

Jag är motbevisad. Med en fantastisk cc, en bra låda, ingen i mittsätet och mikkeler i obegränsade mängder blir sas plus faktiskt fantastico.

Toppen