Senaste nytt

SAS Plus jämfört med British Airways Business?

Det beror nog lite vilket plan man hamnar på men jag känner att det är mindre trångt på rad 2 i en SAS 737a jämfört med en BA A319 exempelvis. Men seatblock gör ju att man kan sträcka på benen under mellansätet vilket är omöjligt då man har en stolsgranne som man delar armstöd med...

Surt att de glömde handdukarna på longhaul, det har jag nog inte varit med om. På shorthaul är det däremot lite vanligare tycker jag. :(

Surt att de glömde handdukarna på longhaul, det har jag nog inte varit med om. På shorthaul är det däremot lite vanligare tycker jag. :(

Ja. Insåg det inte förens jag kom av heller. Var på dass en snabbis innan middagen, men om de han dela ut handdukar och plocka tillbaka dem under den tiden, så måste det ha varit nytt världsrekord...

• Gilla
Reactions: Gus
Det enda SAS Plus ar bra for ar att man far en avbokningsbar biljett hyfsat billigt samt bra med poang. Servicemassigt sa skulle jag saga att SAS Plus ar samre an BA Euro Traveller.

Det enda SAS Plus ar bra for ar att man far en avbokningsbar biljett hyfsat billigt samt bra med poang. Servicemassigt sa skulle jag saga att SAS Plus ar samre an British Airways Euro Traveller.

Hänger väldigt mycket på vilken crew man får, så det går inte att säga generellt. Bra crew och SAS Plus är bra mycket bättre än Euro Traveller imho.

Hänger väldigt mycket på vilken crew man får, så det går inte att säga generellt. Bra crew och SAS Plus är bra mycket bättre än Euro Traveller imho.
Visst ar det sa, CC gor ju hela skillnaden. Tyvarr har intresset fran dem pa SAS varit lite si och sa mina senaste flygningar. Jag tror faktist den basta servicen jag fatt var i Go da jag bara drack kaffe och vatten. Annars ar det ju klart battre pa Blue1 and SAS nar man flyger "SAS". ET med BA har jag inte flygit mycket men jag tyckte servicen mellan ARN och LHR bada vagarna var over forvantan forra veckan. Tjejen som servade i ET var oroad over att jag sovit och missat mackan, hon fragade flera ganger om jag var helt saker pa att hon inte skulle hamta en. Vad hon inte visste var att jag frossat i GF i 2-3 timmar.

Toppen