Blir man ombokad vid strejk? Jag har aldrig varit påverkad av en strejk tidigare.
Kolla försäkringen på kortet också. Jag är rätt säker på att Amex kortförsäkring ger ersättning om strejken inte var känd vid bokningstillfället.
Blir man ombokad vid strejk? Jag har aldrig varit påverkad av en strejk tidigare.
Kolla försäkringen på kortet också. Jag är rätt säker på att Amex kortförsäkring ger ersättning om strejken inte var känd vid bokningstillfället.
Om detta blir strejk finns det helt klart risk att din flight drabbas, kan mycket väl bli så att svensk personal får ta över en del norska flighter och svenska flighter ställs in.Ska åka ARN/LIN (Milano) den 12/9. Tror ni man blir påverkad av norrmännens strejk på den sträckan? Jag tänker på tillgång på flygplan och personal.
Jag sitter nog i skiten med LHR-OSL och OSL-ARN den 15 september...
Aldrig hamnet i strejk förut. Så undrar, om det är så att flighten LHR-OSL ställs in... Vad kan jag göra på plats för att få mig till ARN så fort som möjligt? Har en flight vidare bara några timmar senare från ARN, så kan inte bli allt för försenad dit.
Om detta blir strejk finns det helt klart risk att din flight drabbas, kan mycket väl bli så att svensk personal får ta över en del norska flighter och svenska flighter ställs in.