C
Cristoffer Cedergren
Guest
LÄGG UT! //emoji.tapatalk-cdn.com/emoji28.png
//uploads.tapatalk-cdn.com/20220628/5ea0f93fc424c64fc681050350f1a292.jpg
//uploads.tapatalk-cdn.com/20220628/5ea0f93fc424c64fc681050350f1a292.jpg
Snyggt grävt!Cristoffer Cedergren skrev:LÄGG UT!Klicka för att utvidga...
Stockholm till Split ligger ute till försäljning och ska, enligt SAS hemsida köras med SAS mainland.H4ipM8adRg9nvkRu skrev:Ser ni om någon mainland SAS fortfarande säljs imorgon?Klicka för att utvidga...
Därför att de åkt ut till Arlanda för att få hjälp med ombokning när SAS kundtjänst inte paller med? Eller för att de redan var på Arlanda när de fick beskedet om att det ställdes in?Taggen skrev:Fast varför skulle de som fått sina resor inställda befinna sig i Sky City?Klicka för att utvidga...
Hittar inte längre! Kanske försvinner successivt då.chr_lindstrom skrev:Stockholm till Split ligger ute till försäljning och ska, enligt SAS hemsida köras med SAS mainland.Klicka för att utvidga...
Ring SPG så kan de säkert boka om dig.pinksson skrev:Håller alla tummar för att jag inte måste sitta i timmar med SAS i telefon imorgon! Löööös det!!Klicka för att utvidga...
Sökte ett par long haul med avresa 1 juli och ”no flights available”H4ipM8adRg9nvkRu skrev:Hittar inte längre! Kanske försvinner successivt då.Klicka för att utvidga...
Hmm, jag tror jag sökte fel också. Verkar som att det knappt finns något alls ute i försäljning just nu.varva77 skrev:Sökte ett par long haul med avresa 1 juli och ”no flights available”Klicka för att utvidga...
Fuck…varva77 skrev:Sökte ett par long haul med avresa 1 juli och ”no flights available”Klicka för att utvidga...
Nej, inget ute förutom från 3 juli…bådar inte gott antar jag…chr_lindstrom skrev:Hmm, jag tror jag sökte fel också. Verkar som att det knappt finns något alls ute i försäljning just nu.Klicka för att utvidga...
0 (noll) personer i kö kl 21, vid SAS servicedesk i terminal 5, landside, 1 pers efter mig dök upp.mha321 skrev:Därför att de åkt ut till Arlanda för att få hjälp med ombokning när SAS kundtjänst inte paller med? Eller för att de redan var på Arlanda när de fick beskedet om att det ställdes in?Klicka för att utvidga...
Sådan har det været i flere dage. De har begrænset salg af nye billetter på longhaulpinksson skrev:NNej, inget ute förutom från 3 juli…Klicka för att utvidga...
varva77 skrev:Sökte ett par long haul med avresa 1 juli och ”no flights available”Klicka för att utvidga...