Hahaha ja han var inte så snäll mot mig heller hahaJa, charmtrollet Lennart gillade inte mina inlägg utan kallade mig till och med onykter för att jag ifrågasatte saker.
Hahaha ja han var inte så snäll mot mig heller hahaJa, charmtrollet Lennart gillade inte mina inlägg utan kallade mig till och med onykter för att jag ifrågasatte saker.
Aj då…Precis fått Arlanda - Alicante 0630 imorgon (29/6)inställd (framflyttad från i måndags 06 via CPH), efter att jag anlänt till Arlanda från polcirkeln. 3 Radissonnätter, nu avverkade.
Tack! Såg det även några inlägg uppåt, när jag faktiskt började läsa tråden ordentligt
Känns tveksamt. En PR-firma skulle inte använda ett sådant språk och så dålig grammatik.Tror tom att det kan vara så illa att pilotföreningens Facebookkonto sköts av en PR-firma som inte har en aning om vad som pågår samtidigt.
Fast varför skulle de som fått sina resor inställda befinna sig i Sky City?Eh? Både Sverige och Norge har sagt nej till nya pengar, bara Danmark som aviserat att det glor mer. Det är en stat, inte tre.
Helt rätt. Men ska de stå i sky city och förklara det för tusentals semester resenärer som just blivit av med första semestern på flera år, då hoppas jag de har gott om väktare med sig. För det kommer finnas folk där som kokar över.