Det skall du inte räkna med. Skulle något komma ut, lär det vara synnerligen vinklat i den ena eller den andra sidans favör. I övrigt, knäpptyst.Jag tänker mest på någon indikation om hur förhandlingarna går..
I detta ämne gäller devisen "inga nyheter är goda nyheter".Jag tänker mest på någon indikation om hur förhandlingarna går..
Förhoppningsvis löser dom det..Kommer tyvärr vara knäpptyst tills det antingen ges ett plötsligt besked om att man har kommit överens eller, vilket tyvärr framstår som sannolikt, att strejken är ett faktum.
Med tanke på att de redan börja förbereda en massa för att det blir strejk så är sannolikheten extremt hög att det blir strejk.Jag tänker mest på någon indikation om hur förhandlingarna går..
Nej, det är väl snarare "inga nyheter är dåliga nyheter"? Kommer inga nyheter blir det strejk 29 juni. Det måste hända något för att det inte ska bli strejk.I detta ämne gäller devisen "inga nyheter är goda nyheter".
Så är det definitivt. Samtidigt, innan det blev strejk sist stod pilotfackets representanter och spydde galla över ledningen i media och förhandlingarna var helt hopbrutna. Den här gången verkar de ju åtminstone prata med medlarna (och kanske till och med lite med varandra?)Nej, det är väl snarare "inga nyheter är dåliga nyheter"? Kommer inga nyheter blir det strejk 29 juni. Det måste hända något för att det inte ska bli strejk.
Utöver (om vi pratar ersättning enligt (EU) 261/2004, som är upp till 600 EUR per person beroende på längden på resan).Den här ersättningen på 600EUR för missat flyg, är det en ersättning utöver kostnader för hotell / mat där man lägger ut själv eller är tanken att det ska täcka den kosten? Börjat se över alternativ vid inställt flyg på torsdag och ser hur dessa 600EUR äts upp rätt snabbt då vi är två vuxna och två barn som ska både bo och äta tills vi får ersättningsflyg...
Vol
Tack! Gissar barn i sällskap av vuxen inte räknas in som person? Så i vårt fall handlar det om maximalt 1200EUR (två vuxna två barn)?Utöver (om vi pratar ersättning enligt (EU) 261/2004, som är upp till 600 EUR per person beroende på längden på resan).