Hafermann
Medlem
Söndag här också. ”Bara” att testa med nytt samtal. Lycka tillavresa idag / lördag?
Jag har en på söndag som man inte ville boka om.![]()

Söndag här också. ”Bara” att testa med nytt samtal. Lycka tillavresa idag / lördag?
Jag har en på söndag som man inte ville boka om.![]()
Försökte två ggr. EB-avdelningen sade nejSöndag här också. ”Bara” att testa med nytt samtal. Lycka till![]()
Blir intressant att se om någon sitter på en first och inte kan komma fram till destinationen där first flygningen sker ifrån, undrar hur sas löser något sådant..Försökte två ggr. EB-avdelningen sade nejmen de sade också att de betalar mellanskillnaden på ny biljett på benet upp till 300 EUR men det stod inget om hur de gör med mellanskillnader på EB-biljetter, då de i sig inte har något pris.
Blir intressant att se om någon sitter på en first och inte kan komma fram till destinationen där first flygningen sker ifrån, undrar hur sas löser något sådant..
"käften" </3Ja @SNIFF vet nog hur det känns![]()
Hinner du med tåg? Bil? Bara lite tankar beroende på hur gärna du kommer iväg etc.Sitter på ARN-CPH-SIN-BKK-HND i F. Så upplever helst inte det...
Jag har sagt att de får boka om mig i SQ F från FRA. Alla SQ F-flighter i Europa går ungefär samtidigt till SIN. ~12 på dagen.
"käften" </3
Blir intressant att se om någon sitter på en first och inte kan komma fram till destinationen där first flygningen sker ifrån, undrar hur sas löser något sådant..
Det gör jag nog egentligen, men är inte så sugen på det... Bestämmer mig under morgondagen/när/om jag får meddelande om inställd flight. Tar en DY-flight om det krisar.Hinner du med tåg? Bil? Bara lite tankar beroende på hur gärna du kommer iväg etc.