travelmode
Medlem
Mina tankar går ut till alla familjer som såg fram emot sin första utlandssemester på tre år. Den svenska modellen tackar er för ert offer.
Inte första gången SAS piloter strejkar, är det inte runt sjätte gången senaste 10 åren?
Mina tankar går ut till alla familjer som såg fram emot sin första utlandssemester på tre år. Den svenska modellen tackar er för ert offer.
De kommer de garanterat göra. De har ännu inte insett verkligheten de lever i. Fullständigt bortkopplade och vägrar förstå att det är nya tider.Ja. Man kan undra om SAS piloter ens vågar glassa med att de är SAS piloter på cocktail party längre.....
Vilken säkerligen blir ännu en nådastöt för bolaget.Kom ihåg nu att om någon blir drabbad av strejken så har ni rätt till full ersättning enligt EU261. Strejk är inte en extraordinär omständighet, slog en dom fast efter förra gången SAS piloter tog ut lite extra båtsemester.
Ja. Du tror att något annat orsakat strejken?STREJK! Anko skyller på facket.
Hur ser det ut om man bokar en ny resa? Är mellanskillnaden ersättningsgill?Kom ihåg nu att om någon blir drabbad av strejken så har ni rätt till full ersättning enligt EU261. Strejk är inte en extraordinär omständighet, slog en dom fast efter förra gången SAS piloter tog ut lite extra båtsemester.
Stunder som denna gör att jag med stolthet genom livet stått utanför facket!!Ja. Du tror att något annat orsakat strejken?
Edit/tillägg: vilka JÄVLA idioter piloterna är. Hoppas alla går i personlig konkurs.
Helt enig!Stunder som denna gör att jag med stolthet genom livet stått utanför facket!!
Tja, det har varit några stycken genom åren.Vilken säkerligen blir ännu en nådastöt för bolaget.