Du menar att konkursen är på plats då?har en awardresa 2 september som jag är orolig för
[/QUOT
Får du upp R även om du söker ny resa eller bara om du försöker ändra en befintlig resa? Vilken dag och sträcka gäller det?Exakt. Mycket märkligt att det dyker upp som alternativ. Kundtjänst kunde inte heller boka om då det inte finns ledig I klass utan bara R och det får inte jag åka på.
Det är den riktiga rysaren… har totalt fem award i business varav en är till Fotbolls-VM i Qatar i november. Lär kosta högt femsiffrigt att ersätta för två men då i ekonomi. Om det ens går. Riktigt ångestfylld höst…Du menar att konkursen är på plats då?har en awardresa 2 september som jag är orolig för
![]()
Bara ombokning. Får upp det på båda mina I klass bokningar i helgen. MMX-ARN och CPH-ARNFår du upp R även om du söker ny resa eller bara om du försöker ändra en befintlig resa? Vilken dag och sträcka gäller det?
Resonerar likadant. Åker ut 28/7 och hem 2/8 eller så reser man inte alls (med SAS).Ska åka med SAS 29:e Juli och 2:a Augusti. Känns tillräckligt långt ut för att det ska kännas som att saker och ting borde vara lösta då.
Resonerar likadant. Åker ut 28/7 och hem 2/8 eller så reser man inte alls (med SAS).![]()
Sjukt frustrerande. Sist "vann" ju piloterna och utan att egentligen ha en aning så är känslan att det inte är ett alternativ denna gång. Senast handlade det ju också mycket om SAS Ireland vara eller icke och då slutade det med nån halvkompromiss om jag kommer ihåg rätt. Det fungerar väl inte så men man önskade att de kunde satt sig direkt efter förra vändan och löst denna fråga ordentligt. Var ju inte pengarna tillbaks på att denna strid skulle uppstå igen.Önskar att man hade lite mer insyn. Svårbedömt hur SAS tänker. Vad kan man gå med på och inte? Utifrån ser det ut som att strejken kan vara dråpslaget. Eller så är det så att det inte finns någon förhandlingsmån. Det är ”take it or leave it”. Om det är ändå är ”kört” spelar ju strejken mindre roll.