Senaste nytt

SAS Piloter i strejk 2022-07-04 - jag behöver hjälp eller har frågor!

erixon

Medlem
Nu börjar det bli riktigt skoj... vi har blivit ombokade till 7/7 men endast CPH-ARN.. hur tänkte SAS nu?
Känns som att jag måste ringa dit imorgon bitti o höra vad de kan hjälpa till med
 

mano81

Medlem
Om man blir ombokad till ett bolag utanför Star Alliance (i detta fall Aer Lingus), mister jag då access till lounge som jag annars skulle haft då jag är Star Alliance Gold och skulle ha åkt med ett Star Alliance-bolag (det vill säga SAS)?
 
Hej.
Hur vet man om det är SAS Connect/Link som kör en viss flight, ska åka charter med SK7995/7996 och än så länge är denna inte påverkad men hur kan man se vem som ska flyga?

Tack

Peter
 

erixon

Medlem
Nu ska vi ha blivit ombokade till dubrovnik imorgon 21.30, jag har en semi relaterad fråga, hur lång tid bör man förvänta sig att resan dit tar från kotor med gränsövergång? Är det tillräckligt att åka imorgon bitti? Läste att buss har egen fil så det kanske är bäst?

Tack
 
Nu ska vi ha blivit ombokade till dubrovnik imorgon 21.30, jag har en semi relaterad fråga, hur lång tid bör man förvänta sig att resan dit tar från kotor med gränsövergång? Är det tillräckligt att åka imorgon bitti? Läste att buss har egen fil så det kanske är bäst?

Tack
Räkna med att gränsövergången kan ta 1h, det är ändå en EU-gräns.
 
Toppen