Senaste nytt

SAS Pandion meet and greet Stockholm, Köpenhamn & Oslo

När, var, hur? (Vet att de finns på longhaul).
17APR2015, SAS Plus CPH-TXL operated by Blue1, istedet for den forfærdelige morgenmadsæske.
Tror nog att jag flyger mer än tillräckligt, men tydligen inte de "rätta" rutterna. Om det inte är longhaul du tog kortet på så är jag intresserad av vilka rutter man hittar polarklämman på. Kan norrmännen få sin lefse så skall vi andra inte diskrimineras! Ropen skalla, Polarklämma till alla! :D
Ja, jeg kan forestille mig at du flyver mere end rigeligt med SAS ( eller også flyver du på nogle alt for dyre billetter... ) Billedet er fra København - Berlin forrige fredag - Blue1 på vegne af SAS.
Det var faktisk min første morgenflyvning med Blue1 - måske er Polarklämman standard hos dem?
Polarklämma med ost i all ära......men jag vill ha tillbaka Renklämma.....:(
+1! Jeg er ingen stor ostespiser så jeg hoppede over - jeg tænkte dog det kunne være fint med et billede. :)

Dåligt med bokningar? Kan någon som är Diamond kolla om ni kan boka?

Tidigare...
SAS Pandion.png

Nu....
Skärmavbild 2015-04-30 kl. 02.14.02.png

Så för 500 EB-poäng får jag träffa en massa Pandions? Jag föredrar en gratisträff på Monks faktiskt. :)

Bättre värde på poängen än att handla ombord ur matsynpunkt hoppas jag ;) Gratis på Monks... Har någon lyckats med det konststycket? :eek:

Toppen