17APR2015, SAS Plus CPH-TXL operated by Blue1, istedet for den forfærdelige morgenmadsæske.När, var, hur? (Vet att de finns på longhaul).
Ja, jeg kan forestille mig at du flyver mere end rigeligt med SAS ( eller også flyver du på nogle alt for dyre billetter... ) Billedet er fra København - Berlin forrige fredag - Blue1 på vegne af SAS.Tror nog att jag flyger mer än tillräckligt, men tydligen inte de "rätta" rutterna. Om det inte är longhaul du tog kortet på så är jag intresserad av vilka rutter man hittar polarklämman på. Kan norrmännen få sin lefse så skall vi andra inte diskrimineras! Ropen skalla, Polarklämma till alla!![]()
+1! Jeg er ingen stor ostespiser så jeg hoppede over - jeg tænkte dog det kunne være fint med et billede.Polarklämma med ost i all ära......men jag vill ha tillbaka Renklämma.....![]()
Och här trodde jag du var i 50+ radienMmm. Bestående minnen från ARN-LLA som liten. Cola från liten burk (smakar alltid bäst), renklämma och de där otroligt goda torrostade jordnötterna SAS hade.
Yes, vi enkla Diamonds kan också boka denna vad jag kan se.Dåligt med bokningar? Kan någon som är Diamond kolla om ni kan boka?
Tidigare...
Visa bifogad bild 34518
Nu....
Visa bifogad bild 34517
Går även att boka 21 maj i Köpenhamn för oss Diamonds för den som vill.
Så för 500 EB-poäng får jag träffa en massa Pandions? Jag föredrar en gratisträff på Monks faktiskt.![]()