Väldigt mkt prat från din sida om Norwegian.Då betalar jag gärna inträdet själv! 300 kan jag gå med på för en extra bit mat och avkoppling.
Eco-biljett där man kan skräddarsy resan själv med alla de extra faciliteter som finns i dagens Plus är jag positiv till - så är det på Norwegian och vissa Charterbolag. Då blir det också fritt för den anställde att välja och vraka fritt och betala själv om företaget bara betalar Eco.
Kaffe till alla hoppas jag kommer finnas kvar, det är viktigt!
Sen pratar du också på om alla tillval du gärna vill betala extra för.
Personligen ser jag hellre att allt det är inkluderat i en riktig business och är tills vidare glad över förändringen. Du kan ju i lugn och ro fortsätta välja charter och Norwegian. Då slipper du också champagnen. Antar att du väljer à la carterestauranger vid lunchen också även om det kostar 4x så mkt totalt.
Det är väl i högsta grad valfrihet att välja flygbolag själv. Sen att du kanske har särskilda önskemål som bara Norwegian kan tillhandahålla är ju isf din sak.Jodå, jag har provat både Norwegian, SAS, Lufthansa och några andra flygbolag så jag vet. Lufthansa var nog det dyraste, där man i Eco inte ens kunde beställa en ordentlig frukost ens om man var villig att betala en slant för det och var tvungen att betala för kaffet. På det flyget var mellanskillnaden Biz-Eco 3,5 gånger dyrare. SAS biljetter var i regel långt billigare men högre än LCC och hade alltid kaffe samt erbjöd frukost som tillval på morgonflyg.
Norwegian hade billigt pris, men all servering ombord kostade ocker.
Jag som bor i landet Lagom har alltid gillat mellantinget, dvs SAS.
Men flygbolag är ingenting man kan välja själv, det styrs av både tid, pris och ort. Samt antal mellanlandningar.