Priserna för LHR är ännu billigare, hittat one way ARN-LHR för 1999kr nu, dom verkar ha sparkat ut tillgänglighet i A-klass nu som gör att priserna droppat.
Finns även andra helgen i November också som exempel. Lite överallt typ Dublin finns för ca 2200kr. Man kan också åka ARN-OSL-LHR för liknande pris one way.
Economy får man i regel lägga till ett par hundra om man vill ha med sig något bagae, så i realiteten torde det bli 999 ish för Economy. Sen tillkommer alla trevliga tillvalen som kostar extra.
Så det torde inte skilja många kopek mellan Economy och Business om man vill ha en likvärdig biljett.
SAS verkar har justerat ner priserna till rimligare nivåer nu på ARN-LPA. Tog ett par slumpade datum i februari 2026 och landar på ca 7 000 t/r om man flyger direkt, eller ca 7 500 t/r om man flyger via Oslo för den extra poängintjäningen. Ytterligare en tusenlapp t/r om man vill ha extra intjäning från Business Flex. Allt i bokningsklass A/P.
SAS verkar har justerat ner priserna till rimligare nivåer nu på ARN-LPA. Tog ett par slumpade datum i februari 2026 och landar på ca 7 000 t/r om man flyger direkt, eller ca 7 500 t/r om man flyger via Oslo för den extra poängintjäningen. Ytterligare en tusenlapp t/r om man vill ha extra intjäning från Business Flex. Allt i bokningsklass A/P.
Ja, nu är även billigare biljettklasser öppnade så de jämförelser som gjordes i början av veckan har ändrats. Jag skrev då, om AMS i oktober: "5399 i Plus, idag 6768 i C på exakt samma avgångar." Men gör jag samma sökning (samma datum) idag så kan jag faktiskt boka Business för 5357 t/r. Så några kronor billigare än tidigare pris i Plus. Där ser man.