Senaste nytt

SAS och Scandic ingår strategiskt partnerskap

Har som EBD "magiskt" hoppat från nivå 6 till 4. Checkade in på en stay idag.

Ingen early checkin, det var förbehållet de med högre status än 4 (eller om man ville betala extra)

Ingen rumsuppgradering.

Voucher för nivå 4

Som tur var så var det rate med frukost inkluderat, annars hade jag fått betala för det också.

Pratade tidigare med Scandic friends supporten idag då jag blev ombedd att ringa. Min nivå på scandic har hoppat upp och ner flertalet gånger. Scandic supporten sade idag i telefon att sedan några dagar sedan (kanske sen 1NOV?) har de nu avsatt ett par medarbetare på support sidan som dedikerat endast jobbar med konton som har problem med SAS x Scandic med konton som ej går att länka, fel nivå som visas osv.

Så vi kan ju hoppas på det blir en förbättring nu framöver och mer stabilitet i kopplingen mellan kontona!

Jag har ju fortfarande samma problem som har beskrivits tidigare i tråden (och som jag haft sen i maj). Fick ju för typ en månad sen höra att det var högt prioriterat och det verkade som att det hade eskalerats till någon annan än vanlig kundtjänst, men sen har jag inte hört något mer (trots ett par påminnelsemail). För några veckor sen så hade jag ett missat samtal från Scandic, men sen aldrig något mer försök att ringa från dem...

Kan ju dock konstatera att problemet är något mindre med senaste versionen av Scandic-appen. I den funkar det "nästan". Jag kan se poängsaldo (och det verkar som att jag till och med skulle kunna boka med poängen där) och mitt namn syns tillsammans med status, så mindre risk för problem om jag vill äta gratis frukost. Går jag in och försöker titta på detaljer för en gammal bokning så hamnar jag dock i samma "User not found"-fel.
Och det går fortfarande inte alls att logga in via hemsidan.

Toppen