Senaste nytt

SAS och Scandic ingår strategiskt partnerskap

Det gör jag också men det är ju ett uttalande från en person som jobbar på kundtjänst, inte en officiell skrivning.

Jag menade mer erfarenheter kring hur hotellet hanterar det på plats. Dom kan ju inte förvänta sig att man som level 6 ska ringa in vid varje bokning?

Kanske ges möjlighet på SAS eventet att även ge feedback till Scandic.
 
När jag och min hustru bodde på Scandic Continental för en vecka sedan hade jag bokat utan frukost, enligt uppmaning på hemsidan vid bokningstillfället.
Vid incheckning sa jag att vi ville ha frukost och då deibiterades jag bara för min hustru.
Problemet med detta är dock att frukost köpt på plats kostar 235 kr/person. Vid bokning på hemsidan är priset 199 kr/person. Så istället för att min hustrus frukost skulle kostat 398 kr för två dagar så blev det istället 470 kr, dvs. 72 kr dyrare.
Detta gillar jag inte. Det är ju inte hotellets fel utan felet ligger ju på corporate nivå, men jag tycker absolut att detta är något Scandic bör fixa till.
 
Toppen