simon_says91
Medlem
Finns några "orginal" i personalen som är riktigt bra men sen har dom en personalflotta med yngre och där varierar det kraftigt.Skulle vilja påstå att Haymarket har dom tröttaste personalen av alla Scandic-hotellen..
Oavsett, jag kunde utan problem sitta 1h och sen promenerade jag till Downtown Camper och fortsatte dricka kaffe och tog en våffla, bara för att man kan....
Här har du prislistan: https://www.scandichotels.com/sv/restauranger/hotellfrukostEfter många år hos Strawberry så har jag nu tömt kontot och ska övergå till Scandic, så lite grön här. Matchat EBD till True Friend så får fri frukost. Hur funkar det dock om man bokar ett rum för 2 personer men väljer ingen frukost i samband med bokningen, jag får ju frukost via True Friend, men Mrs Doctor-X kommer behöva betala. Kan jag använda restaurangkupongen (150kr) för att täcka en del av vad frukosten kostar för henne? Man kan ju inte i bokningsflödet endast välja frukost för en person (om man bokar för två), eller missar jag något?
Någon som vet vad en frukost Scandic Oceanhamnen, Helsingborg? Finns ju pris i samband med bokningen, men har fått till mig att man kommer få betala drop-in pris om man inte förbokas vilket borde bli fallet för mig som True Friend och fru som statuslös.
Sen fick jag tips från medlemsservice att ringa in till centrala bokningen och lösa frukost för en. Jag skicka in feedback till dom att jag som Level 7 inte vill pröjsa för frukosten men vill lägga till 1 person.