Senaste nytt

SAS och Scandic ingår strategiskt partnerskap

Av någon märklig anledning står det nu att jag är New Friend trots att jag hade EGB när jag länkade i våras och i juni återkvalade… är det Scandic jag bör vända mig till?

Av någon märklig anledning står det nu att jag är New Friend trots att jag hade EGB när jag länkade i våras och i juni återkvalade… är det Scandic jag bör vända mig till?
Du behöver troligtvis uppdatera din status eftersom du har förnyat den. Logga in på SAS och gå in på Scandic sidan, där finns en knapp ”uppdatera status” eller något liknande.

Endast testat S:t Jörgen
Avråder från det.

Tror Kramer är bästa Scandic i Malmö

Har fått fel matchning då jag som Best Friend hos Scandic borde bli matchad till Diamond hos SAS. Men jag har "endast" blivit matchad till Guld. Nu har det gått nästan en månad och både SAS och Scandic hänvisar till den andra och ingen verkar intresserad av att avhjälpa problemet.

Visa bifogad bild 165995

Med tanke på att just downtown camper har frukost till kl 12 alla dagar så kan man till och med ta en tidig lunch där efter ett tidigt morgonmöte….

Visa bifogad bild 169145
Bara helger till 12 eller har dom ändrat?

Jag var där för två veckor sedan och 10:00 stängde frukosten. 10:01 var det tydligt meddelat att det var dags att gå. Detta var en helgfri fredag.

Kan det skilja per säsong? Ett Scandic i Gbg hade frukost alla dagar 06-10:30 under sommaren men nu är det bara på helgerna till 10:30 annars 09:00.
DC har bara frukost alla dagar till 12:00 på sommarmånaderna. Börjar i slutet av Maj och håller till sista Augusti.

Resten av året är det enligt tiderna som @Frukten postar

På detta temat så upplever jag att Scandic precis som du säger stänger och helst vill att man går innan tiden är slut. Bodde på Scandic Europa och kom ner till frukosten en kvart före stängning, då var redan allt bortplockat.
Jag råkade ut för ett par norska Scandic häromåret där frukosttiderna vi fick meddelade vid checkin var "när vi kör ut er", och buffen plockades bort en halvtimme innan. Var en rätt trist överraskning.

Toppen