Av någon märklig anledning står det nu att jag är New Friend trots att jag hade EGB när jag länkade i våras och i juni återkvalade… är det Scandic jag bör vända mig till?
Av någon märklig anledning står det nu att jag är New Friend trots att jag hade EGB när jag länkade i våras och i juni återkvalade… är det Scandic jag bör vända mig till?
Du behöver troligtvis uppdatera din status eftersom du har förnyat den. Logga in på SAS och gå in på Scandic sidan, där finns en knapp ”uppdatera status” eller något liknande.
Har fått fel matchning då jag som Best Friend hos Scandic borde bli matchad till Diamond hos SAS. Men jag har "endast" blivit matchad till Guld. Nu har det gått nästan en månad och både SAS och Scandic hänvisar till den andra och ingen verkar intresserad av att avhjälpa problemet.
På detta temat så upplever jag att Scandic precis som du säger stänger och helst vill att man går innan tiden är slut. Bodde på Scandic Europa och kom ner till frukosten en kvart före stängning, då var redan allt bortplockat.
Jag råkade ut för ett par norska Scandic häromåret där frukosttiderna vi fick meddelade vid checkin var "när vi kör ut er", och buffen plockades bort en halvtimme innan. Var en rätt trist överraskning.