intuition
Medlem
Jakten på likes...
Först jagar folk likes på att de är såååå speciella att de har en förmån och överdriver.
Sedan kommer gänget som ska tolka soc media för alla som inte orkar läsa själva. De överdriver också i sina "reportage " för att maximera sina likes (motsv)
Det finns liksom ingen stopp i digitala världen.
Vem hade stått i lunchrummet på jobb och skrikigt ut att man äter på Scandic varje morgon tack vare sas kortet? Nä, där går skryt och överdrifter inte hem. och att chefen också hör allt och lätt kan ändra resepolicyn...
Först jagar folk likes på att de är såååå speciella att de har en förmån och överdriver.
Sedan kommer gänget som ska tolka soc media för alla som inte orkar läsa själva. De överdriver också i sina "reportage " för att maximera sina likes (motsv)
Det finns liksom ingen stopp i digitala världen.
Vem hade stått i lunchrummet på jobb och skrikigt ut att man äter på Scandic varje morgon tack vare sas kortet? Nä, där går skryt och överdrifter inte hem. och att chefen också hör allt och lätt kan ändra resepolicyn...