Cristoffer Cedergren
Medlem
Tror inte. Men de som får status hos Scandic nu kan matcha till BestWestern.Kan man matcha något annat hotells status för att nå L6 på Scandic? Är endast LTG.
Tror inte. Men de som får status hos Scandic nu kan matcha till BestWestern.Kan man matcha något annat hotells status för att nå L6 på Scandic? Är endast LTG.
Japp, tänk på att det är bara SAS lounger som du kommer in i vid ankomst.Uppskattar att det gick så smidigt att länka konton samt att det går igenom direkt i systemet. Inte som med andra matchningar där man måste "ansöka" om matchning som sedan ska behandlas manuellt.
En helt annan fråga som numera SAS Diamond medlem. Förmånen att besöka loungen vid ankomst; kan man ta med sig någon in då (som vid avresa) eller gäller det bara mig vid ankomst?
Jag med EBD och Level 7 redan på Scandic får bara upp dettaI Broke the system.
Försökt med 3 olika webbläsare och flertalet gånger. Samma fel och på Chrome försvann till och med Scandic x SAS fliken i menyn.
Visa bifogad bild 164451
Haha snyggt! Men just nu är det väl ändå bara status som länkas? (och eftersom du redan har bättre än vad som matchas så är det väl ganska meningslöst)Jag med EBD och Level 7 redan på Scandic får bara upp dettaI Broke the system.
Försökt med 3 olika webbläsare och flertalet gånger. Samma fel och på Chrome försvann till och med Scandic x SAS fliken i menyn.
Visa bifogad bild 164451
Därför jag gav upp totalt här nyssHaha snyggt! Men just nu är det väl ändå bara status som länkas? (och eftersom du redan har bättre än vad som matchas så är det väl ganska meningslöst)
Kan förstås spela in, skulle inte förvåna mig hellerSamma här.. dock ett a istället för å i efternamn på sas. Kanske spelar in?
Kan bekräfta via en kompis boende i Finland (och reggad så på båda programmen) att det gick EBG -> Loyal Friend.Någon som vet om det här funkar för de som bor i Finland med?