Senaste nytt

SAS och Scandic ingår strategiskt partnerskap

Överväger att vänta, därav frågan. Räknar nå EDB i maj. Men kliar förstås lite i fingrarna :)
Jag tror det är lugnt att matcha redan nu. Jag uppfattar det som att statusen följer varandra i de båda programmet. Det är ju en matchning, men man pratar om det som att man har länkat sina konton. I SAS Beta sida så ser man både sin status hos Eurobonus och sin status hos Scandic friends i sin profil.

Statusmatchningen är äntligen live. Finns på SAS Beta sida och fungerar i Edge. Visa bifogad bild 164426

Gcik smidigt att länka (Firefox). var inloggad på båda sajterna i två flikar och allt som krävdes då var 2FA kod via mail.
Ser bra ut, snyggt ihoplänkat på SAS sajten.

För den som vill klättra ytterligare från den matchade nivån har man samma utmaning som i de flesta andra matchningar (och LTG osv). Man får sin matchade nivå utan att det skapas några fejkade nivåpoäng, dvs man börjar från botten om man vill uppgradera. Om jag kämpar på lite kan jag snart vara "Good friend"!
Visa bifogad bild 164431
Kan bara säga att jag hade samma i min Scandicprofil och efter jag ändrade så gick matchningen igenom. Tackar för tipset
Tack ni och alla andra som har tipsat i tråden var 125 år i Scandic profilen samt olika e-postadresser

Vad är det för länk till detta?

Jag heter Kalle Pelle Efternamn. Såklart heter jag Kalle hos Scandic (och på Scandics kreditkort) och Pelle (som är mitt tilltalsnamn) hos SAS (inga kreditkort). Ställer det till probblem? Var är det i så fall enklast att byta?

Vad är det för länk till detta?

Jag heter Kalle Pelle Efternamn. Såklart heter jag Kalle hos Scandic (och på Scandics kreditkort) och Pelle (som är mitt tilltalsnamn) hos SAS (inga kreditkort). Ställer det till probblem? Var är det i så fall enklast att byta?
Testa - födelsedatum måste vara samma. Om du ska ändra namn är det smidigt hos SAS man ska skicka in kopia på pass/körkort och sen ändrar de. Jeg har inte testat hos Scandic.

Uppskattar att det gick så smidigt att länka konton samt att det går igenom direkt i systemet. Inte som med andra matchningar där man måste "ansöka" om matchning som sedan ska behandlas manuellt.

En helt annan fråga som numera SAS Diamond medlem. Förmånen att besöka loungen vid ankomst; kan man ta med sig någon in då (som vid avresa) eller gäller det bara mig vid ankomst?

Toppen