Senaste nytt

SAS och Scandic ingår strategiskt partnerskap

Är det fler som råkar ut för en tom bild på fliken "SAS x Scandic"?

1776973313400.png

Har varit ett tag nu, men märkt att både SAS lounge på ARN och alla Scandic hotell i innerstan (iaf dom i stadskärnan runt TC) har slutat med bregott och ersatts med vanligt margarin... Eller har dom gömt dom nånstans?

Är det någon som har lyckats få deras poäng när de väljer poäng istället för vouchers? Har valt poäng 2 gånger nu och har inte fått poäng utöver de som jag skulle få för själva vistelse.

Är det någon som har lyckats få deras poäng när de väljer poäng istället för vouchers? Har valt poäng 2 gånger nu och har inte fått poäng utöver de som jag skulle få för själva vistelse.
Är du helt säker på det? Man får nämligen inte en separat post utan det läggs in i den man för för vistelsen så man behöver räkna på det för att se om det är korrekt. Tänk också på att poängen som tilldelas är exklusive moms. Ibland händer det att det inte fungerar och då tycker jag att det är enklast att maila och be att de fixar det men man kan ringa medlemsservice också. De har alltid löst det åt mig snabbt.

Är du helt säker på det? Man får nämligen inte en separat post utan det läggs in i den man för för vistelsen så man behöver räkna på det för att se om det är korrekt. Tänk också på att poängen som tilldelas är exklusive moms. Ibland händer det att det inte fungerar och då tycker jag att det är enklast att maila och be att de fixar det men man kan ringa medlemsservice också. De har alltid löst det åt mig snabbt.
Ja, jag är nivå 6, senaste vistelsen blev 3135,71 sek innan moms, fick 9407 poäng. Skulle ha fått 2k extra för vouchers (2 nätter) enligt scandic.se.

Nej, jag mailat varje gång i efterhand. Men då har jag fått poängen rätt snabbt.

Toppen