Senaste nytt

SAS och Scandic ingår strategiskt partnerskap

Har kikat lite på Scandic rewardnätter. Det verkar som att tillgången är väldigt begränsad eller är det bara jag som inte söker på rätt sätt? Blir nog till att växla poängen till Eurobonus för min del.
Jag har sett intressanta mönster, där till exempel nu fre-lö inte var tillgängligt i helgen, men igår fanns flera rum på ett hotell. Tror släppen är lite mer dynamiska än flyg iaf.

Låter som de massiva fel jag skrev om i inlägg #866 inte är fixade ännu. Är SKIT och ScIT inte längre ”friends with benefits”?
Nä nått problem är det.
Hur som, det tog max 30 min efter jag hade ringt innan det var fixat och nån minute efter det kom ett mail med att det var fixat och att de ursäktade.

Det bör nämnas att de var väldigt tillmötesgående, erbjöd att manuellt fixa min status på gjorda bokningar där det var för låg status i väntan på att fixa det övergripande problemet.

kollat nu i dag och nu är det rätt på alla ställen.

Tänkte prova en gratis frukost i Stockhollm som True Friend i dagarna. Ni som hunnit vara runt en del: Vilket hotell har bäst frukost i Stockholm? Är det Park, Anglais eller Haymarket det står mellan eller? Kan väl flika in att proteinet är viktigast för mig :)

Aldrig utnyttjat gratisfrukost, borde göra det av principskäl som Rutinerad FF men orkar inte ta 7-8min promenaden.

Redan haft 17(!) hotellfrukostar senaste månaden på bl a Scandic, Elite och Clarion (1a betalnatten ett år som LTP). Jag orkar bara inte med fler :)

Aldrig utnyttjat gratisfrukost, borde göra det av principskäl som Rutinerad FF men orkar inte ta 7-8min promenaden.

Redan haft 17(!) hotellfrukostar senaste månaden på bl a Scandic, Elite och Clarion (1a betalnatten ett år som LTP). Jag orkar bara inte med fler :)

Du får boka på något Elite eller Clarion som ligger granne med ett Scandic nästa gång och så gå över och äta Scandicfrukost iklädd Elite-brandad morgonrock.

Får flytta nära ett Scandic hotell eller börja jobba på nåt företag som har kontor vid deras hotell, kanske vid Haymarket :p

Toppen