Har du fått någon återkoppling från Scandic om detta? (om du nu uppmärksammat dem på problemet).
Jag fick ett nytt mail häromdagen som kom från "Scandic Guestservices" och var ett nytt mail och inte ett svar på något av alla mina mail till kundtjänsten. De skrev att de blivit uppmärksammade på att jag haft problem, undrade om det blivit löst, och bad mig att annars beskriva problemet.
Det är väl bra att någon annan nu tittar på problemet, men jag konstaterade att jag under drygt 4 månader har pratat med dem i telefon i 84 minuter (över 8 samtal) och skickat 15 mail till dem, där jag beskrivit problemet ett flertal gånger, så jag kan ju tycka att de borde kunna se vad problemet är i sina egna system istället för att förvänta sig att jag ska förklara hela problemet igen...
Nåväl, efter en liten rant så beskrev jag hela processen igen, så nu får vi väl se hur länge det tar innan jag får något svar och om de lyckas hitta någon lösning.