Agö
Medlem
Drick upp den istället så slipper du bry dig. Det brukar jag göra.Och nu ligger flaskan ner igen!
Drick upp den istället så slipper du bry dig. Det brukar jag göra.Och nu ligger flaskan ner igen!
Det är faktiskt ingen dum ide, man vet hur den smakar nu men om 5 år har man ingen aning. Om nån skulle bestämma sig för att öppna och prova hjälper jag gärna tillDrick upp den istället så slipper du bry dig. Det brukar jag göra.
Nu eller om 5 år?Det är faktiskt ingen dum ide, man vet hur den smakar nu men om 5 år har man ingen aning. Om nån skulle bestämma sig för att öppna och prova hjälper jag gärna till![]()
Vilket somNu eller om 5 år?
Sas Alive (RAS3) var det ju vi premiärtestade på vårt Mikkelerevent för nån månad sedanProvade ny (för mig iaf) riktigt god öl igår.
@palmen är denna ny och isf har du bokat en SAS C för att testa den?
@gdaily är det nått nytt event på gång? Är jäkligt sugen isf...Sas Alive (RAS3) var det ju vi premiärtestade på vårt Mikkelerevent för nån månad sedan. Ja, den var riktigt fin.
Med tanke på hur trevligt det var senast, mycket!Hur stort är intresset?
Ja den är ny sedan 1 april. Har provat den redan på en provning hemma med lite schysta personer från bc som varit på eventet. Ingen av mina favoriter direkt men bättre än vanlig ölProvade ny (för mig iaf) riktigt god öl igår.
@palmen är denna ny och isf har du bokat en SAS C för att testa den?
SASalive
![]()
![]()
![]()