Senaste nytt

SAS och Mikkeller i samarbete

Att man skulle få se Mikkeler i loungerna var tydligen en alltför optimistisk förhoppning
där blir utbudet sämre och sämre.
Det är ju tyvärr inte sas som driver loungen. Och om jag förstått det rätt har loungerna avtal med leverantörer av öl och måste följa deras utbud.
Är det samma företag som driver loungen som alla andra restauranger på Arlanda?

Det är ju tyvärr inte sas som driver loungen. Och om jag förstått det rätt har loungerna avtal med leverantörer av öl och måste följa deras utbud.
Är det samma företag som driver loungen som alla andra restauranger på Arlanda?

Om BA kan ordna så att det finns Fever Tree i loungerna där de anlitat andra företag att sköta catering,
så kan SAS fixa in lite Mikkeller i sina guldlounger.

Om BA kan ordna så att det finns Fever Tree i loungerna där de anlitat andra företag att sköta catering,
så kan SAS fixa in lite Mikkeller i sina guldlounger.
Verkligen. SAS borde sätta lite mer press, de är ju trots allt kunden. Men det är väl en kostnadsfråga. Antar att Mikkeller tar 5-6ggr mer betalt för sin öl än t ex Carlsberg.

De får väl anpassa prissättningen som kompensation för den gratis exponering de skulle få.

Fö övrigt vore det kul vore om SAS målade ett plan i Mikkeller livery.
sånt har gjorts tidigare t.ex. Aeromexico och Corona

För den som är sugen på RAS#2 (portern) finns det flera flaskor i SAS Guld CPH. Står kalla i kylen, och öppnade vid vinet.

I fredags hade de RAS#4 på samma plats. Tyvärr bara tomflaskor när jag passerade vid 20-tiden. Bra att det verkar vara en vana i alla fall!

Toppen