Håller med dig att de flesta flygplatser är undermåliga men inte i min mening CPH, nu väntar jag bara på att det öppnar en Føtex airside så kan jag handla allt där....
Jag har inte en susning vad Føtex är, så jag ber om ursäkt att jag inte vet det. Men exakt vad är det du anser finns så gott om på CPH & tycker är så prisvärt att du gör all din shopping på CPH?
Jag vet att detta är OT, men jag blir nyfiken på vad du kan tänkas köpa där som du inte finner på någon annan plats?
Min personliga referens för kläder tex att då vill jag ha mer tid & göra det i lugn & ro istället för att grabba något mellan två flyg som jag dessutom skall släpa på under nästa ben av resan. Så spelar egentligen ingen roll vilket utbudet är, det blir ialla fall undermåligt i mina ögon då jag hellre shoppar på andra tider än när jag reser!
Det jag söker på en flygplats är:
Bra logistik, smidigt flöde igenom säkerthetskontroller, immigration, trevligt bemötande & allt vad det må vara bara för att minimera tiden på flygplatsen.
Tillgång till WiFi så jag får lasta ned all e-post så kan jag besvara den under nästa ben samt skicka det som jag har i utboxen.
Inte helt viktigt, men kan vara bra med ett ställe att grabba ngt att äta, men kommer långt ned på prio listan.
Så vårt sätt att resa skiljer sig åt markant då jag önskar att minimera tid på flygplats, emedan du verkar gärna slå dank & shoppa på en flygplats?
Vad avser hur CPH mäter upp till min prioritering enl ovan så faller den igenom på min första punkt genom att oftast reser jag åt "fel håll" först innan jag kan resa åt rätt håll! Så det är bara förlorad tid!
Långt inlägg med OT, sorry för det!