Kommer bli gratis för alla Eurobonus-medlemmar, det var ändå lite oväntat!
Starlink!![]()
Finns det några betal-medlemskap menar du?Gratis för alla som skaffar ett gratis-medlemskap. Sådant borde tillämpas oftare.
Ex 1: Vissa kreditkortsförmåner kräver att man har mer än gratiskort (Amex Green).Finns det några betal-medlemskap menar du?![]()
Ugh, jag ser inte fram emot att 50% av pax kommer sitta och prata högljutt i sina mobiler.Vad ni kan förvänta er streaming, facetime m.m.
Känner inte att mitt eget behov är så stort. Jag klarar att jobba off-line med datorn, och på långflyg brukar jag ha med mig någon bok i kabinbagaget som back-up, då entertainment-programmen ibland är ganska ointressanta (varierar givetvis med flygbolag). Tyst i kabinen har egentligen prioritet (erfarenhet just från tågresor).Hoppas den nya lösningen pallar trycket om man nu ska erbjuda detta gratis till samtliga passagerare. Risken finns ju att det blir en försämring i praktiken för guld och uppåt. Nu har jag visserligen aldrig upplevt starlink. Men alla har väl erfarenhet av gratis wifi på tåg och liknande, och hur "bra" dessa brukar lira![]()