Ingen aning om vem som gjort vad, jag kan bara konstatera att jag tycker att hemsidan är okej nu. När var det svenska bolaget inblandat?Är väl för att en svenskt företag var inne och styrde upp skutan?
Allt är relativt, även om sidan är på gränsen till acceptabel nu så är det fortfarande den mest ostabila sidan jag använder regelbundet i alla fall. Fortfarande återkommande problem med inloggning och att visa familjekonto t ex. Min största kritik är dock att ingen ny funktionalitet är införd i bokningsflödet, speciellt multi-city bokningar men även möjlighet med layovers över natt på vanliga ToR, för oss som inte utgår ifrån ARN så är det tyvärr nödvändigt med övernattning på ARN ganska ofta.Ingen aning om vem som gjort vad, jag kan bara konstatera att jag tycker att hemsidan är okej nu.
Är det för att den är bra nu eller var den katastrofal i början? Jag kan inte annat än få lite för många LCC-vibbar av den... Men som sagt, den fungerar ju nu... oftast.Men som sagt allt är relativt jämfört med då dom sjösatte den så är den ju grym!
Ja, det är vansinne att t.ex. jag fortfarande till och från använder mig av den gamla hederliga hemsidan, en bra bit två år efter den nya hemsidan kom igång.Allt är relativt, även om sidan är på gränsen till acceptabel nu så är det fortfarande den mest ostabila sidan jag använder regelbundet i alla fall.
Mmh jag får så på dom flesta sidor nu.När jag försöker ändra i en bokning får jag följande meddelanden:
HTTP ERROR: 404
Problem accessing /bin/sso/redirect. Reason:
Not Found
Powered by Jetty://
Bad Gateway
The proxy server received an invalid response from an upstream server.
På gamla sidan får jag:
- Detta prisalternativ är inte definierat i vår databas. Välj ett annat alternativ. (7110 - 9020)
- Systemfel. Kontakta oss för mer information. (4004 - 10936)