Senaste nytt

SAS nya hemsida

ekf

Medlem
Hur nyttjar man sin Amex-voucher på nya sidan?

Mailade Diamond-supporten för drygt två dygn sedan och ställde den frågan, men börjar lessna på att vänta... :/
Om den kommit in ordentligt ser du det genom att en grå "info-bar" visar sig längst upp på sidan när du söker efter en poängresa, se screenshot...
Image 2.jpg
 

Rebel

Medlem
Rebel skrev:
SAS Hemsida funkar inte för mig.
Är det flera som har problem ??
För många som bokar NoN idag ??
Samma här


Nu funkar det
 
SAS nya hemsida är toppnyhet på Göteborgs-Posten idag:
http://www.gp.se/nyheter/västsverige/stod-i-telefonkö-i-sex-timmar-1.4386621

Flera personer har haft problem att nå flygbolaget SAS kundtjänst de senaste dagarna. Många kunder är upprörda efter timmar i telefonkö. – Jag stod sex timmar i kö igår utan svar, jag vet inte vad de håller på med, säger göteborgaren Iman Kurdali.
...
Anledningen till den långa väntetiden är flera.
– Det beror på flera saker, men framförallt att vi har en ny sajt där det har förekommit vissa problem som gjort att volymen av kundtjänstärenden som kunden egentligen kan göra själv har stigit. Sen har vi haft en del ändringar i de senaste dagarnas trafikprogram och ett högt tryck i chatten, vilket bidragit till att fler försökt att nå oss via telefon, säger ****** *******, presschef för SAS Sverige.
 

gjohansson

Medlem
SAS nya hemsida är toppnyhet på Göteborgs-Posten idag:
http://www.gp.se/nyheter/västsverige/stod-i-telefonkö-i-sex-timmar-1.4386621

Flera personer har haft problem att nå flygbolaget SAS kundtjänst de senaste dagarna. Många kunder är upprörda efter timmar i telefonkö. – Jag stod sex timmar i kö igår utan svar, jag vet inte vad de håller på med, säger göteborgaren Iman Kurdali.
...
Anledningen till den långa väntetiden är flera.
– Det beror på flera saker, men framförallt att vi har en ny sajt där det har förekommit vissa problem som gjort att volymen av kundtjänstärenden som kunden egentligen kan göra själv har stigit. Sen har vi haft en del ändringar i de senaste dagarnas trafikprogram och ett högt tryck i chatten, vilket bidragit till att fler försökt att nå oss via telefon, säger ****** *******, presschef för SAS Sverige.
Ytterligare kostnader att lägga till den nya hemsidan...
 
Är det någon som lyckats efterregistrera missade poäng ?
När jag försöker klicka på "Register an untracked sale here." kommer jag bara till "You currently don't have any clicks registered" , fantastisk bra sida SAS...
 
Toppen