Jag kommer faktiskt åt mina nu, men det har varit lite upp och ner senaste dagarnaJag har, utan framgång, försökt komma åt mina bokningar senaste två dygnen. Fungerar varken om jag är inloggad eller ej.
Hopplöst.
På hennes Eurobonus sidan är saldot korrekt efter sista Amex-överföringen på ca 20000 p. Dock visar de enskilda transaktionerna inte sista överföringen, så om jag manuellt summerar dem så saknas dessa 20000 i listan. Programmeringsmiss att tappa sista transaktionen?
2 nya upptäckter. Hur tolkar ni flagg-ikonen och orten uppe till vänster? För min hustru står det så här
Visa bifogad bild 62280
Det har alltid varit så att saldot uppdaterats innan transaktionerna syns i listan, även på den gamla sidan. Det brukar "gå till sig" inom 3-4 timmar så att alla transaktioner syns, och det stämmer med saldot.
Sådär har det alltid varit. Saldot uppdateras när poängen kommer på kvällen men sedan krävs en körning för att se själva specifikationen. Aningen irriterande men världen går väl inte direkt under för det.Som gammal programmerare så tycker det känns olustigt med inkonsistens mellan data och summeringar. Yrkessjukdom.
Kan man ställa in detta nånstans? Jag har helt plötsligt Göteborg som "hemmaflygplats", trots att jag aldrig, vad jag kan minnas, har flygit vare sig till eller från Göteborg.Flaggan betyder hemland och ort betyder hemmaflygplats, Det styr bl a språk på sidan. För just Köpenhamn så kan man ha både Sverige och Danmark som hemland. Det är bara att klicka på flaggan och ändra om du inte redan sett det,
Som gammal programmerare så tycker det känns olustigt med inkonsistens mellan data och summeringar. Yrkessjukdom.
Klicka bara på flaggan/staden så kan du välja!Kan man ställa in detta nånstans? Jag har helt plötsligt Göteborg som "hemmaflygplats", trots att jag aldrig, vad jag kan minnas, har flygit vare sig till eller från Göteborg.