Senaste nytt

SAS nya hemsida

Jag hade gärna handlat i Eurobonus-shopping för att nå sas conscious traveler innan årsskiftet. Jag kan logga in i appen men tyvärr drabbad av samma problem som andra så jag kan inte logga in på hemsidan. Någon som har en lösning för att ändå handla?

Väldigt irriterande när man vill kasta pengar på ett företag men inte lyckas.

Guldsupporten envisas med att jag skall byta epost på mitt konto eftersom att jag även har mina 2 barns eb-konton på samma mail.

Jag säger att jag inte vill och att de skall inaktivera min passkey.

Vad tycker ni ?

Guldsupporten envisas med att jag skall byta epost på mitt konto eftersom att jag även har mina 2 barns eb-konton på samma mail.

Jag säger att jag inte vill och att de skall inaktivera min passkey.

Vad tycker ni ?
De bad mig om detsamma. Att ändra barnens mail för att jag skulle kunna ändra mitt pw. Skulle göra susen, men det gjorde det så klart inte. Men nu har barnen iaf andra mails i deras konto.
Märk att jag inte har Passkey.

De bad mig om detsamma. Att ändra barnens mail för att jag skulle kunna ändra mitt pw. Skulle göra susen, men det gjorde det så klart inte. Men nu har barnen iaf andra mails i deras konto.
Märk att jag inte har Passkey.
Jag har ändrat mitt lösenord redan utan att byta mail för barnens konton.
Men det hjälpte inte, kan bara logga in i appen.
Funkar fint att logga in på barnens konton.

Jag har ändrat mitt lösenord redan utan att byta mail för barnens konton.
Men det hjälpte inte, kan bara logga in i appen.
Funkar fint att logga in på barnens konton.
Hade exakt samma problem. Att byta barnens mail hjälpte inte. Återrapporterade detta. Fick chatta med någon som verkade fatta problemet. Så sedan löste det sig. De skulle skapa ett IT case och vips var det löst inom 1-2 dagar.

Jag har passkey igen och inga problem nu längre

Nu går det inte längre att logga in igen. Står 400 längst uppe i högra hörnet på en i övrigt vit sida. Dessutom, igår när jag loggade in så visades poängen rätt men mins sons status och EB-nummer. Detta på sas.se. I appen verkar det ok, men där kan man inte söka partner awards eller föra över poäng till Scandic mm.

Hade exakt samma problem. Att byta barnens mail hjälpte inte. Återrapporterade detta. Fick chatta med någon som verkade fatta problemet. Så sedan löste det sig. De skulle skapa ett IT case och vips var det löst inom 1-2 dagar.

Hur löste du det eller vad det supporten som löste det?

Har samma problem sedan ett par veckor och har varit i kontakt med sas ett antal gånger och fått en flera förslag på åtgärder för att lösa det, men ingen lycka, man skickas vidare till https://www.flysas.com/en. De har inte heller lyckats lösa mina level points för Amex Elite sedan september. Varje gång får jag till svar att de kommer synas inom 24-48 timmar. Börjar bli lite anmärkningsvärt att inte kunna logga in på sitt konto. Lyckas de inte lösa det inom kort, så kanske man får anledning att lägga ett inlägg i tråden grina ut i kvällspressen tråden.

Har du någon referens som man kan nämna för supporten så de slutar springa i cirklar?

Toppen