Av en slump sitter de såhär på min mobil:Andreas Ekman skrev:Och ny app icon, nej tack. Man ser ju bara typ A. Dom e ju ingen Viking Line...Klicka för att utvidga...
Av en slump sitter de såhär på min mobil:Andreas Ekman skrev:Och ny app icon, nej tack. Man ser ju bara typ A. Dom e ju ingen Viking Line...Klicka för att utvidga...
Om du är Diamond kan du välja en annan icon i app:en.Andreas Ekman skrev:Och ny app icon, nej tack. Man ser ju bara typ A. Dom e ju ingen Viking Line...Klicka för att utvidga...
Ser ännu värre ut då jag minskat utrymme för att få plats med merJannes skrev:Av en slump sitter de såhär på min mobil:Visa bifogad bild 166024Klicka för att utvidga...
För mig funkar det inte så, får Diamond färgerna men nya ”zoomade” formatet.Diamond-in-the-ruff skrev:Om du är Diamond kan du välja en annan icon i app:en.Visa bifogad bild 166025Klicka för att utvidga...
Om det fanns en sådan att välja ja..Diamond-in-the-ruff skrev:Om du är Diamond kan du välja en annan icon i app:en.Visa bifogad bild 166025Klicka för att utvidga...
Jag har lagt en ticket på detta hos supporten och fick till svar att de var medvetna och en fix skulle komma inom kort!Fredah skrev:Om det fanns en sådan att välja ja..Visa bifogad bild 166040Klicka för att utvidga...
Var i appen hittar man det?Fredah skrev:Om det fanns en sådan att välja ja..Visa bifogad bild 166040Klicka för att utvidga...
iOS: More - Preferences - Display & Appearance - App IconKimmen00 skrev:Var i appen hittar man det?Klicka för att utvidga...
Det verkar bara gå att ändra ikonen på en Iphone men inte på övriga mobiler.Kimmen00 skrev:Jo, ok men på samsung verkar det inte gåKlicka för att utvidga...
Så kanske det är numera, eller åtminstone så dyker möjligheten upp då? Har dock lagt till APIS i förväg ett stort antal gånger hos SAS och BA när jag jobbade i UK och reste hem regelbundet. Då var det jobbet som bokade biljetterna, sedan gick jag in via webbplatsen och lade till EB-nummer, valde plats, fixade APIS o.s.v.AABack2ARN skrev:Kommer det inte först vid incheckningen?Klicka för att utvidga...
Sist jag gjorde det kunde man lägga in apis om man gick in i flödet via check in rubriken även lång innan (dagar och veckor innan) check in öppnade. Men inte när man gick in via Mina bokningar.Tomas E skrev:Så kanske det är numera, eller åtminstone så dyker möjligheten upp då? Har dock lagt till APIS i förväg ett stort antal gånger hos SAS och BA när jag jobbade i UK och reste hem regelbundet. Då var det jobbet som bokade biljetterna, sedan gick jag in via webbplatsen och lade till EB-nummer, valde plats, fixade APIS o.s.v.Tillägg: hos Finnair (som jag använder för returresan från UK) ser det ut som vanligt, en röd infotext uppmanade mig att lägga till resenärsuppgifter. Så gjorde även SAS förra webbsida.Klicka för att utvidga...
Kollade, hamnar på samma sida med samma möjligheter (assistans, måltider... men inte pass/APIS) via "Mina resor " resp "Check in" med bokningsnummer.mha321 skrev:Sist jag gjorde det kunde man lägga in apis om man gick in i flödet via check in rubriken även lång innan (dagar och veckor innan) check in öppnade. Men inte när man gick in via Mina bokningar.Klicka för att utvidga...
Dear Traveler,Thank you for flying SAS.Entry restrictions and requirements, i.e. Visa or ESTA (Electronic System for Travel Authorization), may exist for travel from your first embarkation point, to your final destination as well as your transfer airport. Please inform yourself and comply with these requirements.As requirements may change on short notice, we kindly ask you to keep yourself updated. The latest information can be found on our website:https://www.flysas.com/travel/travel-requirements/The US Government Authorities require all passengers to provide Contact and Address Information to the airline when checking in. To shorten your processing time at the airport, please check-in and fill in this information online athttps://www.sas.se/checkin/. Online check-in opens 24 hours before departure.Please allow for extra time at the airport for control of documents and travel Requirements.Thank you for your understanding and cooperation.Best regards,SASKlicka för att utvidga...